iFixit розібрали MacBook Air з M2 і ось, що вони там наші
Нарешті з'явився новий MacBook Air M2. І хоча деякі покупці не отримають його ще місяць, ті, хто купив його під час замовлення, вже отримали свій новий ноутбук. Команда iFixit також придбала M2 MacBook Air, щоб показати нам повне розбирання того, що знаходиться всередині нової машини. M2 MacBook Pro — який, на відміну від MacBook Air, є переважно ту ж модель, що й попереднє покоління, але з новим чіпом. Але розбирання MacBook Air M2 виявило кілька сюрпризів.
На рентгенівському знімку iFixit показує одну з основних змін у цьому новому MacBook Air: динаміки. Раніше динаміки розташовувалися з лівого та правого боку ноутбука. Тепер вони розміщені над клавіатурою, заховані між корпусом і дисплеєм.
Знімати нижню кришку MacBook Air M2 стало ще простіше, оскільки тепер має чотири гвинти замість десяти. Хоча це призводить до набагато мінімалістичнішого дизайну, це не означає, що цю машину легше ремонтувати. Більшість роз'ємів материнської плати та батареї приховані та захищені, але від'єднати їх не так вже й складно.
Плата логіки також захищена металевим екраном і, що не дивно, надзвичайно компактна. Майже якби всередині цього Mac був iPad, що частково вірно, оскільки Mac і пристрої iOS тепер використовують один і той же архітктуру із чіпами Apple Silicon. Также неудивительно, что компоненты припаяны к логической плате и не могут быть легко заменены.
Повільніший SSD і… акселерометр
Це вже було підтверджено Apple, а також кількома технічними оглядачами, але MacBook Air M2 поставляється з одним чіпом NAND на 256 ГБ для SSD у конфігурації початкового рівня. Як і у випадку з новим 13-дюймовим MacBook Pro, це призводить до зниження продуктивності SSD у порівнянні з моделями з двома об'єднаними мікросхемами NAND.
Для порівняння, тоді як швидкість читання SSD у MacBook M1 досягає майже 3 ГБ/с, SSD на 256 ГБ у нових MacBook M2 ледве сягає 1,5 ГБ/с. Це вдвічі менше, ніж у MacBook попереднього покоління і у більш дорогих моделей з великим внутрішнім сховищем. доступу) та… Акселерометр. Для тих, хто не знайомий, акселерометр — це датчик, що використовується виявлення руху. Незрозуміло, чому Apple помістила один із цих датчиків у Mac. Це може бути пов'язано з невипущеною функцією або з чимось, щоб визначити, чи випадково користувач упустив ноутбук.
>
iFixit також зазначає, що у MacBook Air M2 відсутній теплорозподільник, тому він використовує виключно термопасту та графітову стрічку для відведення тепла від внутрішніх компонентів. Деякі останні тести показали, що в деяких ситуаціях MacBook Pro M2 нагрівається сильніше, ніж модель M1. Схоже, що це може бути проблемою для користувачів MacBook Air M2 — принаймні при виконанні над вимогливих завдань.
Акумулятор на 52,6 Втч приклеєний до корпусу липкими наклейками, а трекпад Force Touch легко знімається.
Чи можна ремонтувати MacBook Air M2?
Загалом деякі компоненти MacBook Air M2 можна замінити досить просто, але це потребує правильних інструментів. Заміні підлягають: процесор, твердотільний накопичувач, батарея, трекпад, динаміки та клавіатура.
Комментарии
Новый комментарий