У вас не працює iMessage та FaceTime на новому iPhone 14 є рішення
Якщо ви нещодавно стали власником новенького iPhone 14 та iPhone 14 Pro, у вас може виникнути проблеми з iMessage та FaceTime після налаштування телефону з коробки . В этой статье мы расскажем как их исправить, быстро, не обращаясь к специалистам.
З історії проблеми
Про виникнення цієї проблеми заявили в компанії Apple. Складнощі можуть включати:
Користувач не отримує повідомлення iMessages або дзвінки FaceTime.
При надсиланні повідомлення на інший пристрій Apple це повідомлення відображається зеленим кольором замість синього.
Розмови в повідомленнях відображаються у двох окремих потоках замість одного.
Ваші повідомлення надходять з іншого облікового запису, наприклад, з електронної пошти, але при цьому ви надсилаєте свій номер телефону.
У всіх цих випадках пропонуємо зробити такі кроки:
- Оновіть операційну систему вашого iPhone 14. Як стверджує Apple, в більшості випадків цієї маніпуляції достатньо для того, щоб вирішити проблему. Для цього зайдіть в меню “Налаштування”, “Основні”, “Оновлення ПЗ”, “Завантажити тавстановити”. Зверніть увагу, щоб телефон був заряджений, і мав підключення з надійної мережі Wi-Fi.
Якщо цей спосіб не допоміг. Робимо наступне:
- Зайдіть в меню “Налаштування”, перейдіть “Стільникові/мобільні дані”. Перевірте, щоб ваша мобільна мережа була включена.
- Далі перейдіть в “Налаштування”, “Повідомлення”, тут перейдіть “Надіслати та отримати”.
- Виберіть номер телефону, який ви хочете використовувати для надсилання та отримання в iMessage.
- Тепер перейдіть знову в “Налаштування” і виберете FaceTime.
- Тут так само треба вибрати номер свого телефону з якого ви хочете відправляти та отримувати повідомлення “FaceTime”.
Цього має бути достатньо для того щоб вирішити проблему з iMessage та FaceTime.
Комментарии
Новый комментарий