Що робити, якщо iPhone не вдається підключити до комп'ютера?
Така ситуація, напевно, траплялася з кожним. Підключаєте iPhone до MacBook , а він вам — код помилки 0xE, або щось таке. Нижче розповімо куди бігти і що робити у подібній ситуації. Але насамперед слід виявити причину, визначити з яким із трьох учасників підключення проблема. Зробити це нескладно, навіть для не дуже просунутого користувача. Причин може бути всього 3:
-
комп'ютер;
-
кабель;
-
телефон.
Проблема у комп'ютері
Тут може бути два типи несправностей:
-
Апаратна поломка роз'єму або будь-якої іншої деталі, що відповідає за роботу порту. Щоб це перевірити, спробуйте підключити до ПК будь-який інший пристрій. Якщо все гаразд, спробуйте перезавантажити. Якщо не допомогло йти в AppLab, тут полагодять все.
-
Програмна, коли ні чи застаріле ПЗ. У цьому випадку є велика різниця, яку операційну систему використовуєте. Якщо macOS, то програми iTunes в останній версії macOS Catalina немає. Підключення пристроїв відбувається через Finder. У цьому випадку iPhone автоматично сам підключається та синхронізується. Якщо немає нової ОС, слід оновити iTunes та перезавантажити комп'ютер. До операційної системи Windows законектити iPhone можна лише через iTunes. У цьому випадку теж – оновлюємо та перезавантажуємо телефон та комп'ютер. Взагалі, у будь-якій незрозумілій ситуації – перезавантаж пристрій.
Проблема у кабелі
У цьому випадку просто перевіряємо кабель на працездатність за допомогою іншого пристрою. Якщо шнур робітник, продовжуємо пошуки.
Якщо iPhone
Насамперед переконуємося в тому, що роз'єм підключення справний. Якщо є проблеми йдемо в сервісний центр, наприклад AppLab . Якщо все гаразд, тоді робимо таке:
-
Скажіть: "Довіряти" за запит iPhone "Довіряти цьому комп'ютеру?".
-
Перезавантажте телефон;
-
Переконайтеся, що iPhone розблоковано;
-
Оновіть програмне забезпечення.
Якщо нічого не виходить, пробуємо підключитись до іншого комп'ютера. При позитивному результаті, робимо висновок, що проблема в комп'ютері або кабелі.
При повній справності всіх учасників підключення та відмови роботи, рекомендуємо звернутися за консультацією до фахівців нашого сервісного центру.









