Помилка 53
Помилка 53 у смартфонах Apple iPhone: причини та можливі варіанти вирішення проблеми
До нашого сервісного центру AppLab звертаються клієнти, які стикаються з наступною проблемою. Після спроби виконати оновлення смартфона до новішої версії через iTunes, смартфон переходить у режим незавершеної установки оновлення. В результаті, при підключенні через кабель на екрані гаджета виникає повідомлення Error 53. Спробуємо розібратися, чи можливо усунути цю проблему і чому вона виникає.
Що робити за ситуації, коли смартфон видає помилку 53?
Найперше, що потрібно зробити – це спробувати відновити пам'ять, а краще відразу записати всі дії користувача до появи цієї помилки. Ця помилка може виникати після виконання таких дій:
- Смартфон працював нормально і раптом запущена програма згортається? і на екрані з'являється повідомлення з Error 53. Будь-які спроби закрити це вікно не допомагають.
- Сервіс iTunes пропонує користувачеві завантажити оновлення, але в процесі зависає та повідомляє про виникнення помилки.
- Все працює, як і раніше, крім конкретно взятого додатка, під час запуску якого виникає ця помилка.
- Смартфон зазнавав механічних впливів або контакту з вологою.
Дуже важливо визначити, які саме дії спричинили виникнення даної помилки. У такому разі майстру сервісного центру буде набагато простіше зробити її усунення.
Основні причини виникнення збоїв
Виникнення подібної несправності може бути пов'язане як з безпосередньо апаратним забезпеченням, коли з ладу вийшов процесор смартфона або пошкоджено датчик сканування пальців, так і з проблемами програмного характеру.
Більш докладні причини наведено наступним чином:
- Нову версію iTunes було завантажено з пошкодженнями.
- Відбулося пошкодження реєстру, тобто було видалено або переміщено ті файли, які відповідають за роботу сервісу.
- Видалення важливих файлів шкідливою програмою. На відміну від попереднього пункту тут у тому, що власник гаджета не робив якихось дій, які б призвести до несправності.
- Заміна кнопки "Home". Цей варіант найскладніший і найдорожчий, тому що серійний номер датчика пов'язаний із процесором.
Як вирішити проблему?
Якщо виникли пошкодження апаратного характеру, то про це свідчить також і червоний екран смартфона. Подібні проблеми виникають після механічних впливів та контакту мобільного пристрою з вологою.
Якщо пошкоджень не було і смартфон сам по собі, несподівано видав цю помилку, то проблема носить програмний характер, і користувач має шанс вирішити її самостійно. Для цього потрібно ввести пристрій у режим DFU та спробувати відновити смартфон звідти. Якщо вийшло – вітаємо, роботу гаджета відновлено. Якщо проблема не зникла, то рекомендується надати свій смартфон для діагностики та подальшого ремонту в наш сервісний центр AppLab.









