Гарантійні умови сервісного центру AppLab
Сервісний центр AppLab надає гарантію на всі види ремонтних робіт, виконаних нашими спеціалістами. Гарантійний термін залежить від типу виконаних робіт і зазначений в актуальному прайс-листі на нашому сайті.
Загальні умови гарантійного обслуговування
- Гарантійні зобов'язання поширюються тільки на ті роботи, які були виконані в сервісному центрі AppLab.
- Гарантія підтверджується відповідним документом (квитанція, акт виконаних робіт), який видається клієнту після завершення ремонту.
Гарантійні випадки
У випадку виявлення несправності, що підпадає під гарантійні умови, ми зобов’язуємося безкоштовно виконати повторний ремонт у максимально короткі терміни.
Гарантійний ремонт здійснюється тільки при дотриманні наступних умов:
- Відсутність механічних пошкоджень після ремонту;
- Відсутність слідів потрапляння рідини;
- Відсутність слідів несанкціонованого втручання або ремонту сторонніми особами;
- Наявність документа, що підтверджує попередній ремонт у нашому сервісному центрі.
Випадки, що не покриваються гарантією
Гарантія не поширюється на:
- Механічні пошкодження (удари, падіння);
- Пошкодження внаслідок потрапляння вологи або інших рідин;
- Наслідки некоректного використання пристрою;
- Пошкодження, що виникли після самостійного ремонту або ремонту в інших сервісних центрах;
- Пошкодження, пов'язані з порушенням правил експлуатації пристрою.
Процедура гарантійного обслуговування
У разі виникнення гарантійного випадку необхідно:
- Звернутись на будь-яку філію сервісного центру AppLab у Києві, Харкові, Дніпрі або Одесі;
- Пред'явити документ, що підтверджує ремонт у нашому сервісі;
- Надати пристрій для проведення експертної діагностики.
AppLab зобов'язується провести діагностику та гарантійний ремонт у максимально короткий термін, але не більше 14 робочих днів з моменту прийняття пристрою. Ви можете виконати гарантійний ремонт у будь-якому філіалі. Наприклад, якщо ремонт був виконаний у київському філіалі, ви можете звернутися для гарантійного ремонту в Дніпрі. Для такої процедури необхідно заздалегідь попередити менеджера телефоном.
Контактна інформація
Зв’яжіться з нами за будь-яким із наших багатоканальних номерів у шапці сайту, прослухавши IVR-меню — оберіть потрібне місто.
Дата останнього оновлення: 15.12.2025